Nooit meer eindeloos mailen…

Bespaar tijd en gedoe…

Voor mijn dossierscans, adviezen en bemiddeling en spreekuur heb ik nu een extra service voor mijn cliënten.

Ik werk het liefste in de cloud en digitaal, zodat ik zo min mogelijk tijd kwijt ben aan bladeren, documenten afdrukken en dergelijke. En elke cliënt helpt mij enorm als deze dossierstukken digitaal naar me toestuurt. Originelen moet je gewoon zelf houden, geef mij maar een goed leesbare kopie, liefst digitaal.

Maar ja, dat is toch nog wel een heel werk, zo’n dossier samenstellen en vervolgens naar me toe mailen. Iedereen kreeg er een sik van, van al dat gemail van al die bestanden: die moeten in groepjes verstuurd worden, omdat je grote bestanden niet in één mailbericht kunt proppen.

Daarom heb ik nu een eigen account bij WeTransfer.

WeTransfer

Zo werkt het:
1. Je verzamelt alle dossierstukken in één map op je eigen computer of laptop: foto’s, documenten, e-mailtjes (liefst op pdf-formaat), uitspraken van rechters, enz.
2. Ik stuur je een link toe en daarmee open je mijn account bij WeTransfer.
3. Je gooit de complete inhoud van je eigen map in kopie in mijn account bij WeTransfer (je hebt 20 Gb ruimte, dus dat moet lukken).
4. Druk op de verzendknop en voilà: jouw dossier wordt naar mij gestuurd.
5. Ik krijg een melding van WeTransfer dat jouw dossier is gearriveerd.
6. Ik download met één druk op de knop jouw dossier en kan voor je aan de slag.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *